
Στους ορισμούς Αντιδημάρχων και εντεταλμένων συμβούλων προχώρησε ο Δήμαρχος Μεγάρων Παναγιώτης Μαργέτης, οι οποίες γνωστοποιήθηκαν και στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Ο κ. Μαργέτης δεν προχώρησε σε αλλαγές και κράτησε τον ίδιο κορμό των Αντιδημάρχων και των εντεταλμένων συμβούλων.
Αναλυτικά οι ορισμοί είναι:
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Δημήτριο Γεωργακή του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023):
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών , οι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στο άρθρο 15 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών , οι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στο άρθρο 16 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Τμημάτων: α) Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης και Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής οι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στο άρθρο 10 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων, πλην της αρμοδιότητας που αφορά στο ΚΟ.Σ.Ε. (Κομβικό Σημείο Επαφής – άρθρο 19 του Ν.3882/2010 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει ) όπως περιγράφεται στην με α.α. 21 αρμοδιότητα του Τμήματος Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών της εν λόγω Διεύθυνσης.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση και τον συντονισμό των αρμοδιοτήτων που ορίζονται στις παραγράφους Γ1 και Γ2 του Τμήματος Επεξεργασίας και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής οι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στο άρθρο 10 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στο άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων , Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Απασχόλησης και Ευρέσεως Εργασίας και επί θεμάτων Τουρισμού, του Τμήματος Πολιτισμού και Τουρισμού της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Απασχόλησης, Πολιτισμού και Τουρισμού , οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στο άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων , Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) , οι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στο άρθρο 17 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βασίλειο Σάλτα του Νικολάου, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023):
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών , οι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στον άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων, πλην των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας και των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Περιβάλλοντος που περιγράφονται στις παραγράφους Γ1, Γ2, Γ3, Γ4 , Γ5ε, Γ5στ και Γ6 του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας και των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Μελετών Έργων που περιγράφονται στην παράγραφο Ε6 του ως άνω άρθρου του Ο.Ε.Υ.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, και τον συντονισμό των αρμοδιοτήτων που αφορούν στο ΚΟ.Σ.Ε. (Κομβικό Σημείο Επαφής – άρθρο 19 του Ν.3882/2010 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει ) όπως ορίζονται στην με α.α. 21 αρμοδιότητα του Τμήματος Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Σπυρίδωνα Νικολάου του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023):
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Τμημάτων: α) Αγροτικής Παραγωγής & Αλιείας και β) Κτηνιατρικής που προσετέθη κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Ν.4830/2021 «νέο πλαίσιο για την ευζωΐα των ζώων συντροφιάς – πρόγραμμα ΑΡΓΟΣ» της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , όπως ορίζονται στο άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως αυτό έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Γραφείου Περιβάλλοντος του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών όπως αυτές περιγράφονται στις παραγράφους Γ1, Γ2, Γ3, Γ4 , Γ5ε, Γ5στ και Γ6 του άρθρου άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Σχεδιασμού και Συντήρησης Πρασίνου της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Πρασίνου και Εξωτερικών Συνεργείων , όπως ορίζονται στο άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Γραφείου Ηλεκτροφωτισμού του Τμήματος Εξωτερικών Συνεργείων της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Πρασίνου και Εξωτερικών Συνεργείων , όπως ορίζονται στο άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και τον συντονισμό των θεμάτων που αφορούν την Δημοτική Κοινότητα Κινέτας.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Στυλιανό Φρυγανά του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026 , εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023) :
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Γραφείων : α) Κινήσεως , β) Γραφείο Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών, γ) Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων, δ) Φύλαξης Σχολικών Κτηρίων και ε) Δημοτικών Κοιμητηρίων και Σφαγείων (πλην των αρμοδιοτήτων που αφορούν στο Δημοτικό Κοιμητήριο της Νέας Περάμου) του Τμήματος Εξωτερικών Συνεργείων της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Πρασίνου και Εξωτερικών Συνεργείων , όπως ορίζονται στο άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Πρασίνου και Εξωτερικών Συνεργείων , όπως ορίζονται στο άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, και τον συντονισμό των έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία από τα συνεργεία του Δήμου , οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στην παράγραφο Ε6 του άρθρου 12 του Ο.Ε.Υ. όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων , Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Σταμάτιο Γεωργακή του Μιχαήλ, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023), καθώς και εκείνες που προστέθηκαν στις παρακάτω αναφερόμενες Οργανικές Μονάδες με την υπ’ αριθμ. 96/2070/24-1-2024 απόφαση Δημάρχου περί «Οργάνωσης και λειτουργίας του καταργούμενου Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου και της λυθείσας Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου
Μεγαρέων μέχρι την ενσωμάτωση αυτών στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας», ορίσθηκαν οι Οργανικές Μονάδες του Δήμου , οι οποίες θα ακούν τις αρμοδιότητες και θα εκπληρώνουν τους σκοπούς του καταργηθέντος Ν.Π.Δ.Δ. και της λυθείσας Δημοτικής επιχείρησης, μέχρι την θέση σε ισχύ του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας»:
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Κοινωνικής Αρωγής και παροχής Κοινωνικών Υπηρεσιών όπως έχει συμπληρωθεί με την ένταξη της αρμοδιότητας υλοποίησης του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας , Απασχόλησης , Πολιτισμού και Τουρισμού , οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στο άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας , Απασχόλησης, Πολιτισμού και Τουρισμού , οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στο άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων, πλην των αρμοδιοτήτων σε θέματα Πολιτικών Ισότητας των Φύλων που περιγράφονται στην παράγραφο Β15 του ως άνω άρθρου του Ο.Ε.Υ.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Προαγωγής και Προστασίας της Δημόσιας Υγείας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας , Απασχόλησης, Πολιτισμού και Τουρισμού , οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στον άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του ΚΕΠ Υγείας Μεγάρων και την εκπροσώπηση του Δήμου Μεγαρέων στο Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Κωνσταντίνο Μαργέτη του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο χωρίς αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026 , εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023 ) , καθώς και εκείνες που προστέθηκαν στις παρακάτω αναφερόμενες Οργανικές Μονάδες με την υπ’ αριθμ. 96/2070/24-1-2024 απόφαση Δημάρχου περί «Οργάνωσης και λειτουργίας του καταργούμενου Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου και της λυθείσας Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Μεγαρέων μέχρι την ενσωμάτωση αυτών στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας», ορίσθηκαν οι Οργανικές Μονάδες του Δήμου , οι οποίες θα ακούν τις αρμοδιότητες και θα εκπληρώνουν τους σκοπούς του καταργηθέντος Ν.Π.Δ.Δ. και της λυθείσας Δημοτικής επιχείρησης, μέχρι την θέση σε ισχύ του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας»:
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τμήματος Παιδείας , δια Βίου Μάθησης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας , Απασχόλησης , Πολιτισμού και Τουρισμού , οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στο άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών των αρμοδιοτήτων σε θέματα Πολιτισμού του Τμήματος Πολιτισμού και Τουρισμού, της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Απασχόλησης , Πολιτισμού και Τουρισμού , όπως αυτές περιγράφονται στις παραγράφους ΣΤ1 , ΣΤ2 και ΣΤ6 (σε ότι αφορά τις δράσεις και τα προγράμματα στον Τομέα Πολιτισμού) του άρθρου 14 του Ο.Ε.Υ του Δήμου, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Δημήτριο Βόρδο του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026 , εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023):
– Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις των ειδικών επί θεμάτων Πολιτικής Προστασίας Νόμων: 3013/2002 , 4662/2020 και 5075/2023 και των Γενικότερων Νόμων , Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αναστάσιο Μήτσο του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο χωρίς αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026 , εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου
Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023 , καθώς και εκείνες που προστέθηκαν στις παρακάτω αναφερόμενες Οργανικές Μονάδες με την υπ’ αριθμ. 96/2070/24-1-2024 απόφαση Δημάρχου περί «Οργάνωσης και λειτουργίας του καταργούμενου Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου και της λυθείσας Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Μεγαρέων μέχρι την ενσωμάτωση αυτών στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας», ορίσθηκαν οι Οργανικές Μονάδες του Δήμου , οι οποίες θα ακούν τις αρμοδιότητες και θα εκπληρώνουν τους σκοπούς του καταργηθέντος Ν.Π.Δ.Δ. και της λυθείσας Δημοτικής επιχείρησης, μέχρι την θέση σε ισχύ του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας»:
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών των αρμοδιοτήτων σε θέματα Αθλητισμού και Νέας Γενιάς του Τμήματος Πολιτισμού και Τουρισμού, της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Απασχόλησης, Πολιτισμού και Τουρισμού , όπως αυτές περιγράφονται στις παραγράφους ΣΤ3 , ΣΤ4, ΣΤ5 και ΣΤ6 (σε ότι αφορά τις δράσεις και τα προγράμματα στον Τομέα Αθλητισμού) του άρθρου 14 του Ο.Ε.Υ του Δήμου, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων
Ορίζουμε την Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κα Ελπίδα Χονδρίδου του Σάββα, Αντιδήμαρχο με αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως και 3 Ιανουαρίου 2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου
Β. Μεταβιβάζουμε στον ως άνω ορισθέντα, τις παρακάτω αρμοδιότητες , όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2961/Β΄/23-12-2011), όπως τροποποιήθηκε ως προς το άρθρο 23 αυτού (ΦΕΚ 3162/τ. Β’/12-9-2017) , συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε ως προς τα άρθρα 14 και 23 αντίστοιχα (ΦΕΚ 691τ.Β΄ /1-3-2019 και τροποποιήθηκε εκ νέου (ΦΕΚ 4245τ.Β΄ /29-6-2023):
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών με έδρα την Νέα Πέραμο, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στο άρθρο 18 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων
– Την εποπτεία και ευθύνη , την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών επί θεμάτων Πολιτικών Ισότητας των Φύλων του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας ων Φύλων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας , Απασχόλησης , Πολιτισμού και Τουρισμού , όπως αυτές περιγράφονται στην παράγραφο Β15 του άρθρου 14 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά την θητεία τους, δεν μπορούν να εκλεγούν να είναι μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση της απόφασης των Αντιδημάρχων είναι δυνατή οποτεδήποτε. Οι ορισθείς ανωτέρω Αντιδήμαρχοι, εξουσιοδοτούνται δια της παρούσης , για την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών και λοιπών εγγράφων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες Υπηρεσίες , πλην αυτών που θα διατηρήσουμε, αυτών που θα εκχωρήσουμε στους Προϊσταμένους των Υπηρεσιών, ή σε Εντεταλμένους Συμβούλους και αυτών που εκ του Νόμου δεν μεταβιβάζονται.
Το προσωπικό των Υπηρεσιών , στις οποίες ανήκουν οι εκχωρηθείσες αρμοδιότητες , υποχρεούται να προσαρμόζεται στις υποδείξεις των ανωτέρω Αντιδημάρχων και να εκτελούν τις εντολές τους, εντός των πλαισίων των Νόμων , Διατάξεων και Εγκυκλίων των Προϊσταμένων Αρχών. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Ορίζουμε την Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας , κα Κοντοπούλου Κυριακή του Κωνσταντίνου , ως Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο χωρίς αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως 3 Ιανουαρίου 2026 ημερομηνία λήξης της θητείας των Αντιδημάρχων και της αναθέτουμε την εποπτεία και τον συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου:
– Την μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα, ήτοι της περισυλλογής, της δημιουργίας και λειτουργίας καταφυγίου, της λήψης κάθε αναγκαίου μέτρου για την αντιμετώπιση των αναγκών φιλοξενίας , της προσωρινής διαμονής, της ευζωΐας, της περίθαλψης και της εν γένει φροντίδας των ζώων συντροφιάς
– Την μέριμνα για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς , σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4830/2021 όπως ισχύουν.
Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας , κ. Φουρνάρη Στέφανο του Κυριάκου, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο χωρίς αντιμισθία με θητεία από 4 Ιανουαρίου 2025 έως 3 Ιανουαρίου 2026 ημερομηνία λήξης της θητείας των Αντιδημάρχων, για δράσεις που αφορούν σε θέματα Νεολαίας και συντονισμού δράσεων Εθελοντισμού και Πολιτικής Προστασίας , ειδικότερα αναθέτουμε στον ανωτέρω Σύμβουλο:
– Την επικουρία του Αντιδημάρχου Αθλητισμού και Νέας Γενιάς, σε θέματα σχεδιασμού και ανάπτυξης δράσεων και προγραμμάτων που απευθύνονται ή αφορούν στην Νεολαία (ποιοτικός ελεύθερος χρόνος, κοινωνικός αποκλεισμός κ,α,) , διασύνδεσης και συνεργασίας με οργανώσεις νεολαίας.
– Την επικουρία του Αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας , σε θέματα συνεργασίας με Ενώσεις – Ομάδες Εθελοντών και άλλους Φορείς πολιτών σε θέματα Πολιτικής Προστασίας και την μέριμνα για την εκπαίδευση του προσωπικού και των εθελοντών που εμπλέκονται στην εφαρμογή των Σχεδίων Εκτάκτου Ανάγκης.