Επικαιρότητα - Ειδήσεις

Γεωργακής: Έχουμε απευθυνθεί σε εταιρείες για την τουριστική προβολή των Μεγάρων

Στις απαντήσεις των Αντιδημάρχων ο Δημήτρης Γεωργακής αναφέρθηκε εκτενώς στο τελευταίο ΔΣ των Μεγάρων στο κομμάτι της τουριστικής προβολής, όπου και τόνισε όπου να ναι ξεκινάει η υλοποίηση του κονδυλίου για την τουριστική προβολή των Μεγάρων, ενώ για την απευθείας ανάθεση ξεκαθάρισε ότι οι Μεγαρίτες προμηθευτές αποσύρθηκαν από την διαδικασία, για αυτό και ανέλαβε εταιρία από την Ελευσίνα.

«κ. Κορώση στο ερώτημα σας για την τουριστική προβολή. Να σας ενημερώσω ξανά, όπως και την προηγούμενη φορά. Εμείς παραλάβαμε μία τεχνική περιγραφή για τη χρήση αυτού του κονδυλίου, η οποία αναλωνόταν εξ’ ολοκλήρου στις δράσεις προώθησης, δηλαδή αγορά τηλεοπτικού χρόνου, ραδιοφωνικού χρόνου, προώθηση στα Social Media και τα λοιπά, ενός ανύπαρκτου τουριστικού προϊόντος.

Στρατηγική επιλογή δική μας ήταν από το μηδέν να πάμε σε μία λογική δημιουργίας τουριστικού προϊόντος πρώτα και μετά προώθησης του και κοστών παραγωγής. Προς αυτή την κατεύθυνση λοιπόν είναι και η σύσταση της επιτροπής τουριστικής προβολής που κάναμε και είναι και η αναζήτηση εταιρειών εξειδικευμένων στο αντικείμενο.

Η συνάντηση που έχουμε κάνει με θεσμικούς φορείς, όπως Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ και ο Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου ταξιδιωτικών και τουριστικών γραφείων, για να δημιουργήσουμε το προϊόν το τουριστικό που αφορά τους καταναλωτές και τους αγοραστές του προϊόντος, ήτοι τα μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία στην Αθήνα και μετά θα πάμε στη φάση της πρόθεσής του.

Προς αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, έχουμε απευθυνθεί σε εξειδικευμένες εταιρείες που θα μας εκπονήσουν και στρατηγική μελέτη και θα δημιουργήσουν το στρατηγικό τουριστικό προϊόν μας και εν συνεχεία να πάμε στην προώθηση του. Άρα πλέον το ποσό αυτό θα κατανεμηθεί σε τέσσερις πυλώνες. Τη δημιουργία του τουριστικού προϊόντος, τη δημιουργία του υλικού προώθησης, την προώθηση και ενδεχομένως κάποιες άλλες δράσεις όσον αφορά το κομμάτι της τεχνολογίας που θα χρησιμοποιήσουμε για την τουριστική προβολή, όπως τουριστικοί οδηγοί σε application και τα λοιπά, όπως κάνουν οι σύγχρονοι μεγάλοι Δήμοι.

Είμαστε στο τέλος της διαδικασίας αυτής της αναζήτησης των εταιρειών. Περιμένουμε μία προσφορά ακόμα για να δρομολογήσουμε πλέον την αρχή της υλοποίησης αυτού του κονδυλίου.

Τώρα όσον αφορά την απευθείας ανάθεση που ανέφερε ο κ. Καλλιπόζης θα ήθελα να αναφέρω το εξής: Ξεκινήσαμε τη χρονιά, όπως το έχω ξαναπεί χωρίς συμβάσεις για πολύ βασικά πράγματα. Κάνουμε μεγάλο αγώνα για να έρθουμε σε μία κατάσταση κανονικότητας. Η διαδικασία της απευθείας ανάθεσης δεν στερεί από την ανάπτυξη, όπως λέτε, πρώτον γιατί έχουμε απευθυνθεί σε Μεγαρίτες προμηθευτές, ένας εκ των οποίων θα αναλάβει το ένα κομμάτι, της διαδικασίας των υλικών.

Υπάρχουν και άλλες οικογένειες αγαθών μέσα στα υλικά καθαριότητας, για τις οποίες δεν εκδήλωσαν ενδιαφέρον και απέσυραν το ενδιαφέρον τους οι Μεγαρίτες προμηθευτές, άρα αναγκαστικά πάμε στον επόμενο της διαδικασίας της ανάθεσης που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον καταθέτοντας προσφορές και το πήρε η εταιρεία της Ελευσίνας. Γιατί αυτό δεν στερεί από την ανάπτυξη που λέτε; Γιατί εξοικονομούμε και χρήματα μέσα από αυτή τη διαδικασία

Επαναλαμβάνω κάτι που είπα στην αρχή δεν το ακούσατε. Παραλάβαμε δύο είδη πολύ κομβικής σημασίας για τη λειτουργία και των παιδικών σταθμών και όλου του Δήμου, και για την καθαριότητα χωρίς συμβάσεις. Το να πάμε σε διαγωνισμό στην παρούσα φάση που θα ήταν μια διαδικασία τουλάχιστον ενός εξαμήνου με μεγάλο κίνδυνο, όπως είχε γίνει στα τρόφιμα πριν δύο έτη να κηρυχθεί άγονη διαδικασία και να τρέχουμε να κάνουν με τα απευθείας αναθέσεις έχοντας χάσει πολύτιμο χρόνο. Νομίζω η απευθείας ανάθεση στην αρχή της θητείας τους πρώτους δύο, τρεις μήνες για να λύσουμε αυτό το πρόβλημα δεν δείχνει απολύτως τίποτα για την πολιτική μας στόχευση».

 

 

Σχετικά άρθρα