Επικαιρότητα - Ειδήσεις

Κωνσταντίνα Ζερβού: Απέτυχε το μάρκετινγκ της καμπάνιας των Αισχυλείων

Με αφορμή την επιστολή που διάβασε η Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου και εστάλη από τον κ. Κανάκη, η Κωνσταντίνια Ζερβού θέλησε να κάνει κάποιες διευκρινήσεις στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ελευσίνας. Η κα Ζερβού τόνισε πως δεν είχε  αναφερθεί στην δουλειά που έκανε η εταιρία για τα Social Media, ενώ επισήμανε αυτά που είχε αναφέρει, είναι από τα στοιχεία του απολογισμού που δόθηκαν από το Δήμο.

«Εγώ θα ήθελα να απαντήσω στο email που διαβάσατε το αρχικό, γιατί προφανώς αναφέρεται σε εμένα και δεν ήξερα ποιος ήταν ο κ. Κανάκης για να είμαι ειλικρινής, γιατί δεν συστήνεται στην επιστολή που έχει στείλει, αλλά μας είπε ο κύριος κ. Παπαγιάνναρος και προφανώς εκπροσωπεί την εταιρεία που εκτέλεσε την Digital καμπάνια των Αισχυλείων 2023», σχολίασε η κα Ζερβού και συνέχισε μεταξύ άλλων:

«Καταρχήν πρέπει να ενημερώσουμε τον κ. Κανάκη ότι αναφέρθηκα βεβαίως στις δύο κυριότερες δαπάνες. Είπα ότι 40% αφορά το καλλιτεχνικό πρόγραμμα και είναι λογικό, είναι ακριβώς τα λόγια που είχα πει γιατί τα έχω γραμμένα και 22,3% αφορά το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση και όχι απλά το Digital marketing που αφορά τη δική του υπηρεσία προφανώς.

Αυτά τα στοιχεία εξαχθήκανε από τον ισολογισμό των Αισχυλείων του 2023 που μας μοιράστηκε από το Δήμο και αποτελούν το υπόβαθρο της τοποθέτησής μου. Πολύ γρήγορα, θα κάνω μια πολύ μικρή ανάλυση, όχι σαν την προηγούμενη φορά για να μην υπάρχουν παρερμηνείες, όπως αναφέρεται στο email.

Σύμφωνα λοιπόν με τον ισολογισμό που είχε διαβάσει αρχικά ο κ. Τσαφαράς στο σώμα, πληρώσαμε και δεν τα είχα επαναλάβει γιατί τα είχε διαβάσει ο κ. Τσαφαράς.  Διαχείριση ιστοσελίδων, πληρωμένη διαφήμιση, ψηφιακά μπάνερ, υπηρεσίες φιλοξενίας server, διαχείριση έκδοση εισιτηρίων, 15.640 ευρώ.

Πρόμο βίντεο σποτ και radio σποτ, δημόσιες σχέσεις, καταχωρήσεις, αποδελτίωση, παρουσίαση προγράμματος 19.534 ευρώ. Εκτυπώσεις, έντυπα, αφίσες, διαπιστευτήρια, προσκλήσεις, κάρτες, μπάνερ, σημαίες και τα λοιπά 19.745 ευρώ. Γραφιστικά 15.227 ευρώ.  Οι παραπάνω δαπάνες ανήκουν στην κατηγορία μάρκετινγκ και διαφήμιση και αυτό ανέφερα ξεκάθαρα.

Επίσης, το συνολικό κόστος αυτής της δαπάνης είναι πάντα σύμφωνα με το κείμενο του απολογισμού 70.146 ευρώ και αποτελεί το 22,3% των συνολικών δαπανών που ήταν 314.234 ευρώ. Οι αριθμοί το λένε, δεν το λέω εγώ. κ. Τσαφαρά θα πρότεινα να στείλετε το κείμενο του απολογισμού και στον κ. Κανάκη για να είναι ενήμερος.

Φυσικά ανέφερα ξεκάθαρα από τα repost των Social Media ότι προφανώς πρόκειται για μία καμπάνια που απέτυχε, εφόσον σχεδόν τετραπλασίασε τη συνολική απήχηση, όπως μας λέει ο κ. Κανάκης και δεν το αμφισβητούμε, το είπαμε, αλλά παρόλα αυτά απέκτησε 2.170 followers και δεν υπήρχε καμιά ουσιαστική αύξηση στα εισιτήρια. Αυτός ήταν ο σκοπός. Αυτό το λένε πάλι οι αριθμοί, δεν το λέω εγώ.

Όσο για τα κλικ, εγώ δεν αναφέρθηκα στην απήχηση που αναφέρεται μέσα στα email, αλλά στο τι ξοδεύτηκε σε σχέση με τα τελικά εισιτήρια που αγοράστηκαν από τη διαφήμιση και όχι στις επισκέψεις των σελίδων του Facebook και του Instagram. Να σας πω λοιπόν ότι το 2023 αγοράστηκαν συνολικά, αγοράστηκαν όχι δωρεάν και αγορές, 6.851 εισιτήρια, τόσο από τα εκδοτήρια όσο και από τη viva, ενώ το 2016 ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 20.147.

Στο μεταξύ, πραγματικά το ανέφερα επιγραμματικά όπως το είπα, δεν γνωρίζω αν ευθύνεται η εταιρία που έτρεξε τις διαφημίσεις, ή αν δεν της είχαν γίνει γνωστοί και ξεκάθαροι οι στόχοι. Και τέλος θα περίμενε κανείς ο εκπρόσωπος της εταιρείας όταν αναφέρεται σε δημοτικούς συμβούλους να αναφέρεται με το ονοματεπώνυμο και όχι με το κάποιοι».

 

Σχετικά άρθρα